سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 برند برتر تولید کننده انواع مخازن

این محصولات اهمیت بسیار ویژه‌ای در انواع بخش‌های تاسیسات ساختمانی مثل سیستم های گرمایش و موتور خانه ای، سیستم های آبرسانی برای تنواع ساختمان‌ها، نگهداری از مایعات و سایالات برخوردارند. هنگام خرید این محصولات نیز چالش هایی در مقابل خریداران وجود دارد که بزرگترین آن انتخاب یک برند مناسب برای تولید مخازن می‌باشد. به همین دلیل در ادامه این مطلب 5 برند معروف از تولیدکنندگان منابع را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

معروفترین تولیدکنندگان انواع مخازن ایران

بررسی برترین تولیدکنندگان مخزن

از بزرگترین شرکت‌ها در این حوزه می‌توان به برندهای ایران مبدل، مهرافروز قزوین، پلاستونیک، صدرا پلیمر و طبرستان اشاره کرد.

برند ایران مبدل:

ایران مبدل از برندهای شناخته شده در این زمینه است. این شرکت در تولید انواع دیگ بخار و آبگرم و منابع انبساط باز و بسته و منابع تحت فشار و کویل دار شهرت دارد اما تولیدات این شرکت فقط موارد گفته شده نیست و محصولات دیگری هم به بازار عرضه کرده است که از جمله می توان به فیلترهای شنی، مبدل های حرارتی، سختی گیرها و … اشاره کرد.

برند مهرافروز قرین: 

آغاز فعالیت مهر افروز نزدیک به چهل سال پیش بوده است و اولین محصولش (بخاری های گازسوز) را منطبق بر استانداردهای ملی روانه بازار کرد.

برند پلاستونیک:

از برترین تولید کنندگان و پیشرو در صنعت قالبگیری دورانی می‌باشد که با گستره وسیعی از تولیدات شامل، انواع اسباب بازی، صنعتی، کشاورزی، ذخیره آب و تصفیه فاضلاب فعالیت های خود را از سال 1385 در استان مازندران آغاز کرده است. 

صدرا پلیمر:

از آنجایی که مخزنهای پلی اتیلن نسبت به فلزی و بتنی سالمتر و بهداشتی‌تر هستند، انتخاب صدرا پلیمر می‌باشند. تمرکز اصلی تولیدات پلی اتیلنی این شرکت بر روی مخازن و وان های ذخیر? آب، مواد غذایی ، مشتقّات نفتی و محصولات شیمیایی است که برای واحد های مسکونی، تجاری و صنعتی طراحی و ساخته شده اند.

برند طبرستان:

هم اکنون مخازن پلی‌اتیلن این شرکت تا ظرفیت سی هزار لیتر در شرکت مادر تولید و در بازار عرضه می‌شوند. و در ضمن 5 خط تولید دیگر نیز با اسامی سوما، آذین پلی نور، دریایی، کودک، بولومولدینگ دارند.

نتیجه گیری:

انتخاب یک مخزن مناسب با توجه به نیاز ما بسیار مهم است. به همین دلیل حتما باید پیش از خرید هر محصولی، با کارشناسان و متخصصان مشورت نمود. فروشگاه اینترنتی خانه تاسیسات افتخار دارد با گردآوری برترین کارشناسان و متخصصان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و مشاوره در حوزه خرید محصولات در حوزه تاسیسات ساختمانی می‌باشد. همچنین در این فروشگاه می توانید انواع مخزن شامل ذخیره، گازوئیلی، پلی اتیلن، گالوانیزه، دوجداره، مخزن انبساط و تحت فشار و کویل دار را با بهترین قمیت مشاهده و سفارش دهید.