سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فن کویل زمینی مورب زن ساران مدل SRFCSE-400

مشخصات محصول فن کویل زمینی مورب زن ساران مدل SRFCSE-400

برند ساران از نام های معتبر در زمینه ی تولید تجهیزات تهویه مطبوع به شمار می رود که محصولات خود را در تنوع بالایی به لحاظ انواع و ظرفیت های مختلف به مرحله ی تولید و عرضه رسانده است.از جمله این محصولات برند ساران  فن کویل ها می باشند که در ادامه مشخصات آن ها را بررسی می کنیم. فن کویل زمینی مورب زن ساران SRFCSE-400 یکی از مدل های عرضه شده در این سری محصولات بوده که ظرفیت آن معادل 400 CFM می باشد. این دستگاه کویل سه ردیفه داشته و همچنین فین های آلومینیومی 14 پره آن راندمان بسیار بالایی دارد.مجهز بودن آن به الکتروموتور تک فاز سه سرعته از دیگر مزایای مهم این محصول به شمار می رود که تضمین کننده ی کارایی آن می باشد.

این سیستم  علاوه بر طراحی و ظاهر زیبای خود و کارکرد مناسب عاری از آلودگی صوتی می باشد.حائز اهمیت است بگوییم که فیلتر هوای آن قابلیت شستشو داشته و به راحتی شستشو داده می شوند. در تولید این محصول ماشین آلات پیشرفته و کاملا اتوماتیک به کار رفته است. همچنین به علت بهره مندی از تکنولوژی هوشمند فین های صفحه ای ،سیستم از سطح تبادل حرارت بالایی برخوردار است. کویل این دستگاه پس از تولید توسط محلول های ویژه چربی زدایی و شسته می شود. سپس تحت فشار مشخصی تست شده و از این رو، این امکان را پیدا می کند تا در ساختمان های بلندی که طبقات زیادی دارند به کار گرفته شود.

 

جزئیات محصول فن کویل زمینی مورب زن مدل SRFCSE-400 ساران

این محصول فن سانتریفیوژ داشته که جنس آن از  ABS است و از بالانس استاتیکی و دینامیکی بهره مند می باشد. دسیبل صدای این فن در کمترین حالت ممکن بوده و از این رو آلودگی صوتی برای اهل منزل ایجاد نخواهد کرد. این محصول کلید 4 وضعیتی داشته که از آن برای تنظیم الکتروموتور استفاده می شود. همچنین بدنه دستگاه از ورق گالوانیزه بوده و سبک وزن است . رنگ آمیزی آن هم به کمک رنگ پودری و به روش الکترو استاتیک صورت گرفته است. برای آنکه کاربر از ضمانت کارکرد دستگاه و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل کند ، یک گارانتی 18 ماهه همراه با محصول به خریداران ارائه می شود. علاوه بر این، از تاریخ نصب به مدت 10 سال خدمات پس از فروش به کاربر تعلق می گیرد.