سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فن کویل زمینی دکوراتیو ساران مدل 800-SRFCTED

معرفی محصول فن کویل زمینی دکوراتیو ساران مدل 800-SRFCTED

کارخانجات ساران در دسته ی فعالان نامی در زمینه ی تولیدات تاسیسات تهویه مطبوع قرار دارد. این برند محصولات متنوع و مختلفی را به مرحله ی تولید و عرضه می رساند که خصوصا در زمینه طراحی و تولید انواع فن کویل های زمینی، دیواری، کانالی و سقفی قرار دارد. در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب ، این محصولات از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند که آن را به گزینه هایی قابل اطمینان بدل نزد مشتریان خود تبدیل کرده است. فن کویل زمینی دکوراتیو ساران 800-SRFCTED یکی از تولیدات این برند بوده که در ادامه این بحث مشخصات مهم آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این محصول یک طراحی زیبا داشته که به لحاظ ظاهری و نمای شیک و دکوراتیو نظر مشتریان را به خود جلب می کند. جنس این دستگاه از نوع فایبر گلاس است و به همین دلیل وزن سنگینی ندارد . ظرفیت این مدل برابر با 800 CFM می باشد.

نوع هوادهی این دستگاه بالا زن بوده و کویل سه ردیفه با سایز 3/8 اینچ دارد. دیگر خصوصیات این دستگاه برخورداری از فین های آلومینیومی 14 پره می باشد. در تولید این محصول تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات اتومات به کار گرفته شده و بهره گیری از تکنولوژی فین های صفحه ای این سیستم را از سطح تبادل حرارت بالایی برخوردار نموده است. لازم به ذکر است که کویل های این دستگاه پس از تولید شستشو و چربی زدایی شده و با استفاده محلول های مخصوص کاملا پاکسازی می شوند.

 

جزئیات محصول فن کویل زمینی دکوراتیو مدل 800-SRFCTED ساران

این محصول فنی از نوع سانتریفیوژ داشته که از جنس ABS بوده و با حداقل دسیبل صدا به کارکرد می پردازد ؛ به این معنی که آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. علاوه بر این بالانس استاتیکی و دینامیکی داشته و از حلزونی از جنس پروپیلن بهره مند است. این سیستم  یک الکتروموتور سه سرعته دارد. فیلتر هوای آلومینیومی این دستگاه کاملا قابل شستشو می باشد.برای آنکه کاربر از عملکرد دستگاه و اصالت و سلامت فیزیکی آن  اطمینان حاصل کند یک گارانتی 18 ماهه همراه با محصول ارائه می شود. علاوه بر این ساران 10 سال خدمات پس از فروش برای این مدل در نظر گرفته است.