سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هواکش خانگی دمنده مدل VBX-15S2S

مشخصات هواکش خانگی دمنده مدل VBX-15S2S

شرکت دمنده خیلی سال است که سابقه دارد و جزو بهترین ها می باشد . همچنین این برند سال ها است که در حوزه صنعتی و خانگی و تاسیساتی عملکرد موفقی داشته و یکی از نامداران بزرگ صادرات در نظر گرفته می شود ؛ محصولات این برند در پیشرفته ترین مراکز تحقیق و توسعه (R&D) به مرحله تولید و عرضه می رسند . هواکش های این شرکت متناسب با تکنولوژی روز دنیا می باشد . کارکنان این شرکت افراد سخت کوشی هستند که محصولات متنوعی را تولید میکنند. دمنده توانسته محصولات زیادی را تولید کند. همچنین این شرکت خدماتی هم  اعم از گاراتنی و ضامنت محصول خود قرار داده که باعث رضایت مشتری می شود .این محصولات از نظر نوع ، کیفیت و طراحی زیبا در سطح بالایی قرار دارند به همین علت این محصول مشتریان زیادی را جذب می کنند . محصولات این شرکت در بهترین آزمایشگاه کشور طراحی و تولید و با انواع محصولات وارد بازار میشود.

یکی از خصوصیات مهم این محصول، نصب موتور روی بدنه باعث کاهش صدا روی محصول شده است. و همچنین این فن ها از نوع کلاس B ساخته شده است.

مشخصات هواکش خانگی VBX-15S2S دمنده m3/h-180

این هواکش بادپی بالایی به اندازه ی 250-130 مترمکعب برساعت دارد که از ناحیه تخلیه مربع شکلی برخوردار است.  قطر آن 130-150 میلی متر بوده و برای نصب روی پنجره و یا تخلیه آزاد استفاده میشود. آن از پلاستیک تزریق شده ساخته می شود و به اتصال ارت مجهز می باشد . ولتاژ کاری این محصول 220 ولت با وزن 0.7 کیلو گرم است. سرعت پره محصول 2000 دور بر دقیقه بوده و این محصول برای کار در محیط هایی با دمای 40 درجه سانتی گراد مناسب است. آن به کلاس حفاظتبی موتور 4X IP برخوردار است و کاربر می تواند به آسانی آن را نصب کند .قدرت موتور این برند 20 وات است و این هواکش ها از گرد و غبار جلوگیری می کنند . همچنین جریان مصرفی این نوع محصول 0.13 آمپر بوده که برای تهویه، مکان های کوچک و سرویس بهداشتی ها مناسب است .