سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هواکش خانگی دمنده مدل VBX-15S2S

معرفی هواکش خانگی دمنده مدل VBX-15S2S

شرکت دمنده با سالیان زیادی سابقه جزو بهترین ها به حساب می آید. همچنین این برند سال ها است که در حوزه صنعتی و خانگی و تاسیساتی فعالیت داشته و عملکرد موفقی نیز داشته است و یکی از نامداران بزرگ صادرات به شمار می آید ؛ محصولات این برند در پیشرفته ترین مراکز تحقیق و توسعه (R&D) به مرحله تولید و عرضه می رسند . هواکش های این شرکت متناسب با تکنولوژی روز دنیا است. این شرکت دارای کارکنان سخت کوشی می باشد و همچنین محصولات متنوع تولید میکند. دمنده توانسته محصول زیادی تولید کند. همچنین این شرکت خدماتی را اعم از گاراتنی و ضامنت محصول خود ارائه کرده که باعث رضایت مشتری می شود . نوع ، کیفیت و طراحی زیبای این محصولات در سطح بالایی قرار دارند به همین علت این محصول باعث مشتریان زیادی را به خود جلب می کند . محصولات این شرکت در بهترین آزمایشگاه های کشور طراحی و تولید و با انواع محصولات وارد بازار میشود.

یکی از خصوصیات مهم این محصول، نصب موتور روی بدنه می باشد و عاری از هرگونه آلودگی صوتی می باشد . این فن ها هم چنین از نوع کلاس B ساخته شده اند . 

معرفی هواکش خانگی VBX-15S2S دمنده m3/h-180

این هواکش بادپی بالایی به اندازه ی 250-130 مترمکعب برساعت دارد که مجهز به ناحیه تخلیه مربع شکلی است. قطر آن  130-150 میلی متر بوده و برای نصب روی پنجره و یا تخلیه آزاد استفاده میشود. آن از پلاستیک تزریق شده ساخته شده است و به اتصال ارت نیز مجهز است. ولتاژ کاری این محصول 220 ولت با وزن 0.7 کیلو گرم بوده و سرعت پره محصول 2000 دور بر دقیقه است. این محصول برای کار در محیط هایی با دمای 40 درجه سانتی گراد مناسب است. به کلاس حفاظتی موتور 4X IP مجهز می باشد و نصب آسانی را برای کاربر  فراهم میکند.قدرت موتور این برند 20 وات است. این هواکش ها باعث جلوگیری گردوغبار میشود. همچنین جریان مصرفی این نوع محصول 0.13 آمپر است. آن مناسب برای تهویه، مکان های کوچک و سرویس بهداشتی ها می باشد .