سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشعل گازسوز گرم ایران 6,200,000 kcal/hr

توضیحاتی در خصوص مشعل گازسوز گرم ایران 6,200,000 kcal/hr

شرکت گرم ایران یکی از اولین تولید کنندگان مشعل در داخل کشور می باشد . آن در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی فعالیت می کند. مشعل گاز سوز گرم ایران مدل GNG 90/60 یکی از مشعل های شرکت با سابقه گرم ایران است که دارای حداکثر گرمایش 6,200,000 کیلوکالری بر ساعت است و از گاز طبیعی به عنوان سوخت مصرفی استفاده می کند . برق مصرفی این مدل تکفاز بوده و در طی سه مرحله به احتراق می رسد . سایز شیلنگ و فیلتر گاز در این مدل 41/5 سانتی متر می باشد. راندمان مشعل گازسوز گرم ایران مدل GNG 90/60 بسیار بالایی می باشد . این مشعل برای مصارف دیگ های نیروگاهی(فشار بالا) با حجم مصرفی زیاد، بخار فوق داغ یا آبگرم، کارخانجات سیمان، ذوب آهن و تولید آلومینیوم، مس، آهن و … ابه مصرف می رسد . یک دمپر هوایی در بدنه این مشعل گازسوز نصب شده است؛  هوای ورودی توسط این دمپر هوایی و بر اساس ظرفیت آن، به دو صورت کنترل می شود : موتوری و دستی . 

یکی از خصوصیات بارز مشعل گازسوز GNG 90/60 با ظرفیت 6,200,000 kcal/hr را می توان سهولت در نصب و راه اندازی آن دانست؛ چرا که این خصوصیت سبب شده تا نصب مشعل وقت زیادی از مصرف کننده نگیرد و بدون دردسر و به راحتی انجام شود.

از ویژگی های مهم مشعل دوگانه سوز GNG 90/60  طراحی خاصی که در مجاری ورودی هوای آن وجود دارد ، به کمک این دستاورد صدای دستگاه کاهش یافته دیگر موجب آلودگی صوتی نمی شود . مشعل های گازی از نظر کارایی به دو نوع تقسیم بندی می شوند . انواع دمنده دار یا فن دار و همچنین بدون فن که صدایی ایجاد نمی کند . در پکیج های آپارتمانی، مشعل گازی بدون دمنده استفاده می شود.

 

توضیحاتی در خصوص مشعل گازسوز گرم ایران 6,200,000 kcal/hr مدل GNG 90/60M

یکی از خصوصیات مشعل های گازسوز شرکت گرم ایران این است که طبق نیاز مشتری قطعات اصلی آن در حدود استاندارد های لازم تغییر می کند . اندازه این قطعات ، حداقل ابعاد را با توجه به ظرفیت خود دارد. یکی از امکانات مهم مشعل گازسوز GNG 90/60 را می توان اتصال دستگاه به سیستم BMS یا سیستم های هوشمند ساختمان دانست. همچنین کاربر می تواند شیر پروانه را بر روی مشعل نصب کند .ظرفیت مشعل از مواردی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه نمود .آن باید حدود 20% بیشتر از ظرفیت دیگ یا محفظه احتراق هیتر در نظر گرفته شود. مشعل ها طبق سه دسته انتخاب می شوند : سوخت مصرفی ، ظرفیت گرمایشی و نوع مصرف . عموما برای گرمایش سیستم هایی از جمله دیگ بخار و دیگ های فولادی و چدنی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که بدانید کیفیت مشعل گازسوز GNG 90/60 تضمین شده و دارای یک سال گارانتی شرکت گرم ایران می باشد. ناگفته نماند که این مشعل ها قبل از عرضه به بازار ، هنگامی که روند تولید شان تکمیل می شود تست احتراق روی آن ها اعمال می شود . به کمک این تست دیگر خطری برای کاربران و مصرف کنندگان وجود نخواهد داشت .