سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فن کویل زمینی دکوراتیو ساران مدل 200-SRFCTED

معرفی محصول فن کویل زمینی دکوراتیو ساران مدل 200-SRFCTED

کارخانجات ساران در دسته ی فعالان نامی در حوزه تولیدات تاسیسات تهویه مطبوع قرار دارد. این برند محصولات متنوع و مختلفی را مخصوصا در زمینه طراحی و تولید انواع فن کویل های زمینی ، دیواری، کانالی و سقفی در اختیار افراد ارائه می دهد. مواردی چون کیفیت بالا در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب این محصولات را به گزینه هایی قابل اطمینان بدل کرده است.یکی از تولیدات این برند کویل زمینی دکوراتیو ساران 200-SRFCTED می باشد که در ادامه این محتوا به بحث آن خواهیم پرداخت. این محصول از یک طراحی زیبا بهره مند است که نمای شیک و دکوراتیو از نقطه نظر ظاهری دارد.در ساخت این دستگاه جنس فایبر گلاس ساخته شده است و به همین دلیل وزن سبکی دارد. این مدل ظرفیتی معادل با 200 CFM دارا می باشد.

نوع هوادهی این دستگاه به صورت بالا زن بوده و از کویل سه ردیفه با سایز 3/8 اینچ بهره مند می باشد.بهره مندی از فین های آلومینیومی 14 پره از دیگر خصوصیات این دستگاه می باشد. در تولید این محصول یکسری تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات اتومات به کار گرفته شده و بهره گیری از تکنولوژی فین های صفحه ای این سیستم را از سطح تبادل حرارت بالایی برخوردار نموده است. لازم به ذکر است که کویل های این دستگاه پس از تولید شستشو و چربی زدایی شده و پاکسازی آن با محلول های مخصوص صورت می گیرد.

 

مشخصات فن کویل زمینی دکوراتیو مدل 200-SRFCTED ساران

این محصول از فن سانتریفیوژی بهره مند است. فن این دستگاه جنس ABS داشته که کارکرد آن عاری از آلودگی صوتی می باشد. علاوه بر این بالانس استاتیکی و دینامیکی داشته و از حلزونی از جنس پروپیلن برخوردار می باشد. این سیستم به الکتروموتور سه سرعته مجهز بوده و فیلتر هوای این دستگاه جنس آلومینیوم داشته است به طوری که می توانید آن را شستشو دهید. به جهت تضمین عملکرد دستگاه و اصالت و سلامت فیزیکی آن توسط کاربر یک گارانتی 18 ماهه همراه با محصول برای شما ارائه خواهد شد. علاوه بر این موارد کارآمد، 10 سال خدمات پس از فروش برای این مدل در نظر گرفته می شود.