سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزئیات رادیاتور شیشه ای

مشخصات رادیاتور شیشه ای

رادیاتور های شیشه ای جزو دسته ای از سیستم های گرمایشی هستند که علاوه بر تامین گرمایش محیط منزل، جنبه زیبایی دارد به طوری که می توان آنها را نوعی رادیاتور تزئینی و دکوراتیو در خانه در نظر گرفت . جالب است بدانید که مشتریانی که تمایل به استفاده از آنها در خانه های خود دارند، می توانند هر عکس یا تصویری که دوست دارند را بر روی شیشه ها سفارش دهند و در زمان نصب آن ها را تحویل بگیرند و زیبایی محیط نشیمن خود را دو چندان کنند . برای معرفی این محصول می توان این گونه گفت که این دستگاه، یک قاب عکس با قابلیت تولید گرما و انرژی می باشد . با توجه به این که در این محصول از انواع شیشه ضخیم استفاده می گردد، تنوع طرح و رنگ و انعکاس نور داخل شیشه ها، فرصت خوبی را فراهم کرده است تا با یک نورپردازی مناسب تصویری زیبا و متناسب برای دکوراسیون فضای کار یا منزل به وجود بیاید.همچنین این قابلیت باعث شده تا طرحی متناسب با فضای فکری و هنری بر در چیدمان منزل حاکم باشد. استفاده از شوفاژ های معمولی عموما خیلی ساده و بی روح هستند و این در حالی است که استفاده از این مدل سیستم ها می تواند تنوع بصری مناسبی را برای اهالی منزل به همراه داشته باشد.

مزایای رادیاتورهای شیشه ای

خصوصیات و مزایای رادیاتورهای شیشه ای

رادیاتور های شیشه ای دارای ظرفیت گرمایشی مناسب هستند و در انواع، به صورت تکی و دولایه(دوبل) به مرحله تولید و عرضه می رسند . همچنین شیشه های آنها قابل تعویض بوده و این خصوصیت سبب شده تا چنانچه پس از مدتی از طرح روی آن خسته شدید، بتوانید طرح های دیگر را سفارش داده و به آرامی و راحتی نصب نمود و تغییراتی را در جلوه منزلتان ایجاد کنید . در زمان خرید حتما توجه شود که محصولات از گارانتی برخوردار باشند. این سیستم ها عموما جزو سیستم های امن به شمار می روند و دارای استاندارد نیز می باشند . همچنین تمام سیستم های گرمایشی و لوله کشی ها با استاندارهای لازم در این حوزه مطابقت دارد و هیچ نگرانی برای افراد به همراه نخواهد داشت . همچنین رادیاتور حوله ای شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه های سکوریت که دور گرد شده اند، گوشه های تیز و خطرناکی نداشته و از این رو هیچ نگرانی برای آسیب به شما وجود نخواهد داشت . این محصول مزایای خاصی دارد از جمله :

 

  • مدرن و زیبا
  • جابجایی آسان
  • تنوع در طرح و ابعاد
  • زیبایی در طرح و رنگ
  • طراحی استاندارد و ایمن
  • بازدهی حرارتی مناسب
  • انتخاب طرح توسط مشتری
  • امکان تعویض بودن تصاویر شیشه
  • هماهنگ با کلیه سیستمهای گرمایشی
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قابلیت شستشوی شیشه با مواد پاک‌کننده

نصب رادیاتور ها به چه صورت می باشد 

نصب آسان آن ها که می توان این مورد را جز اصلی ترین مزیت های این سیستم ها به شمار می آید . به گونه ای که در هر زمان اگر قصد جابجایی داشته باشید بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید . معمولا روش نصب بیشتر مدل های شیشه ای به یکدیگر شبیه اند، به گونه ای که در قسمت پشت پنل های گرمایشی جای گیره های مخصوص برای نصب تعبیه شده است. در ابتدا باید بست هایی که رادیاتور روی آن قرار می گیرد را بر روی دیوار با استفاده از پیچ و رول پلاک آماده نمود و سپس به راحتی آن را روی دیوار نصب کرد و از گرمای و زیبایی آن در فصل سرما نهایت لذت را برد . قطعا این دستگاه قابلیت این را دارد تا زیبایی منزلتان را دو چندان کند .